vart med Lynne tha beeest ;*<3

Heyysan!

Var ju med Lynne innan, det vae awesome! Typ gick runt, snackade
och skrattade typ hela tiden !;) sen kom Victor & Linus, så var vi med dom
och helt ärligt dom är gaaalna :D Men de var skit kul!
Har ju saknat min Lynne ;( ..
Men sen när jag kom hem så kollade jag, Aaron & pappa på
baksmällan 2, riktigt kul! ett tips till er, men kolla 1.an först, då fattar ni
mke bättre ! + att vi år meeeelllllon till filmen *mums*

Vet ni ngt skiiiit bra? Min förkyldning är typ borta, eller är lite hes ftf.
Men det är nog över imorgon! faan vad gött, då kan ju jag
äntligen ut och springa :)) göttans !
jaja, ska dra nu cyyyaa♥


"if i said i wan't youre body now, would you hold it against me ?"

Kommentarer
Postat av: lynnesundd

hihi, saknat dejj med ! o: vi borde vara snart igen, eheheh .. :$

2011-07-20 @ 00:02:58
URL: http://spelplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0