shoppat med matte idag, nice ;)

tjooo!

Fölårförlåtförlåt för ett väääldigt dåligt uppdatering ! ..
Men idag eller i eftermiddags så var jag Matilda & pappa i vmo .
Jag och Matilda shoppade och pappa förnyade sitt pass !
Jag blev jätte nöjd med det jag hittade, även om jag kanske inte
hittade så mke så blev jag jallefall nöjd! :'D

detta vad var jag hittade :

Jeans - H&M - 149:-
t-shirt - H&M - 99:-
*på tröjan står det ' I <3 U ;)'*


Just nu; sitter man och kollar på En prinsessas dagbok .
Den är la sådär, men det finns ju inget bättre på tv just nu så vrf inte ?!
Men det är ju reklam heeela fkn tiden, såååå joobbigt !.
aja, det är bara jag som dampar lite, men i reklamerna kan jag
ju göra inlägg och dunka musik, så lite bra är det ju :D
jaja, cya♥
BTW, glömm inte att kommentera vad ni tkr om kläderna ;):D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0