transformers & Paul ! :D

Heeey!

Kollade nyss på transformers 2 & Paul ;p
Båda filmerna var gryyymt bra! Och jag älskar värkligen transformers!
Så på lördag blir det nog att åka till jönköping & se den 3dje filmen (y)
Fan vad gööött asså :D Men få se vad som händer :p
funderar på att ladda ner en till film & kolla på, mitt förslag i mitt huvud är
"she's the man" eller ngn skräck liknande film ..
Men tror att det drar sig åt She's the man, för skräck filmer vill man
ju gärna kolla med ngn & hålla om de (a)
hihi, myysiga tankar dlyger genom huvudet nu, bara sådär plötsligt ?!
jaja, ses la kanske senare, hoppas jag .. senare = imon/idag xd
cya♥

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/july/fredag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-07-15 @ 14:07:57
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0