tjo!

heeey !

Har inte bloggat idag för att har inte hunnit/velat.
För blev väckt vid 11 & sen kolla på tv, sticka och handla frukost,
sen så spelade jag & pappa kort, och nyss så bakade jag chokladbollar :)
Så nu kan jag skriva. Senare ikväll blir det att åka till Morbror med mamma och
hela familjen, fira honom & äta fika (blir det säkert) Så det kommer nog bli fullt där
eller ja, det är ju typ bara lite av min skläckt som kommer.
- Så dé kommer att bli mysigt & kul ;)

Är det ngn som kan skicka lite musiktips, för man sitter bara och
lyssnar på samma låt hela tiden känns det som , höh ^^
Men om ni nu kan ngn bra låt, skrrriiiv den, spela roll om ni inte
tror om jag gillar den ´bara jag kan få lite nya låtar :)
skriver mer senare, och kan jag ju visa vad jag ska ha på mig på "festen" :D
cyaaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0