nya redigerade egobilder , hehe

tjoo!

Skulle varit med Sofia idag, men hon kunde tyvär inte ..
Så då blev det att sticka ut och sketa lite, ganska nice förutom att
jag ramlade en gång, höhö ..
Men vad kan man söga jag är ju inte proffs direkt .
Eller jag är lååångt ifrån proffs xd Men det gick ju bra, bara ställa
sig up och hoppa på brädan igen! Försökte att lära mig att åka på ett
annat sätt så man slipper att ta fart hela tiden. Har faktiskt gjort ganska
stora framsteg. Iallafall från första gången jag gjorde det, men kommer
nog snart att ha lärt mig hur man gör.
aja, snart kommer pappa & Aaron hem, då ska man äta.
Och sen får vi se vad som händer, kanske blir det att jag kollar på
någon av alla filmer jag har på datorn, vem vet ?! :p
Pease&love ♥

Nya redigerade egobilder , hih
suddig, iknow ..





Btw, ni kanske har märkt att på de flesta bilder så står det "matildaochdestiny.blogg.se"
det är för att vi försöker att få så många att kolla på den. eftersom att den är ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0