Kanske vmo oh shoppa idag (aaa'

tjollahoppsan!

Nu sitter man i sängen med Mattizpattiz , höhö ^^
vi KANSKE ska till vmo och shoppa lite, det beror om matilda får
ta sina pengar & om pappa nu ska göra om sitt pass, men det får vi ju hoppas
på! Ska göra "Dagens Outfit" senare (när jag har tat på mig) + sminkat mig .
Och om det inte kommer upp här så är det på våran andra blogg .
Men förhoppniingsvis så kommer det på båda !
Håll bara ögonen öppna så ser ni (a)

det känns som om det är morgon nu ?!
För att vi åt ju typ frukost nyss, och vi har inte ens bytt om, höhö
Men det ska vi antagligen gör snart, tror jag (a)
Men hooooppppas värkligen att vi åker t värnamo!
fast vill igentligen till jkpg med det blir det INTE ! ;o
aja , nu ska jag ta på mig.
cyaaaaa♥

"Loooser like me (y)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0