hej, drar & träffar Lynne, hejdå

Tjenare!

Nu drar man till exet & möter Lynne :D
Har knappt fixat mig idag, eller iaf inte hårt .. Fuck att min plattång skulle gå sönder..
Nu måste jag ha fucked up hår xd Menmen, det är ju gnosjö &
där händer det knappt inte ngt, så vrf bry sig igentligen ?!
hihi, jaja ska bara vänta på svart från lynne & sen drar jag ner oh
tar på mig ytterkläderna (skorna)
Var i gislaved innan & köpte färg till min brors rum.
Handlade också en kudde, för min är serriöst platt -.- så köpte de med.
ses la sen.. tror jag, men antagligen ja :)
cyyyaa♥



snabb oredigerad bild ;)

Kommentarer
Postat av: lynnesundd

HAHA, Jaklart ;)

men GAAASH ! o: då borde du va dyrast i hela världen ju (aa) <3

2011-07-19 @ 21:07:48
URL: http://spelplan.blogg.se/
Postat av: lynnesundd

HAHA, fast nu ljög du ju o: <3

du är det snygging ;) <3

2011-07-19 @ 23:47:22
URL: http://spelplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0