Vmo med Matilda & Sandra

Hej!

förlåt för dåligt uppdatering idag ..
men jag har vart i vmo med Matilda & sandra :D
och igår sov dom över hos mig så vi sminkade varan & kollade film
så jag har varit ganska upptagen denna helgen!
Helgen har varit helt awesome, skit nice värkligen
eller helgen är ju inte slut än, men de dagar som har vart
och vet ni vad?
vi åkte buss hem från vmo, fst vi fick skjuss dit (:
Jag & Matilda satt och sjöng i bussen xd
sålänge medans jag är hos matilda så skriver jag bara vad jag köpte xd

Ett skriv block - Gallerix - 5:-
en magtröja - H&M - 149:-
En mascara (den jag la upp igår) - Lindex 145:-
Nagellack - H&M - 39:-
en bok - Arvids bokhandel - 89:-
lite godis,nudlar & coola xd

Hände ngt så att texten blev skit konstig ju ..
aja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0