Vill ha sommar nununu♥

Hej!

Ett tag sen man skrev här nu
Men jag har inte gjort så mke så har inte skrvit
men idag grillade vi [Utomhus]
det var värkligen mumsigt!
Och man längtade värkligen på sommaren!
är det bara jag som vill ha sommar, eller vadå ?
Jo, var inte i skolan i fredags, för hade as ont i magen ..
och idag på morgonen så kunde jag knappt andas när jag gick
jag vettefan vad det är heller ?!
fast tror inte att det är ngt allvarligt
- - - -
var det ngn som kollar på melodifestivalen ?
Det gör inte jag iaf, jag laddade ner massa musik
på mammas mp3, så sitter & lyssnar nu ;)
Nice va?
men vad har/ska ni gör i helgen eller fortsättningen av helgen?
Själv vet man inte, kanske ska på träningen imon
eller kankse inte är med, men kollar kankse ist
aja, hejdå<3

Bild på Morbro & Bror [vaberg, förra sommaren]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0