Skola imon då ;)<3

Tjo!
Jag har inte gjort så mke sen jag skrev innan
Eller jag har duschat, nä tror inte att jag har gjort mer
men imorgon kanske det händer lite mer?
Iallafall i skolan, för då blir det skridskor & Pulka
Jag tror att det blir pulka/sjärtlapp för mig
vet inte riktigt hur man stavar "skärtlapp" ;$
hehe, men imon får man träffa alla, det var 3 dagar sen
tror  jag, eftersom jag inte var i skolan i fredags
Men snart tror jag att man hoppar upp i sängen
och sooover, skönt men inte på morgonen ;/
aja, hejd<3
P.S kollade på Austin Stewen någonting han är riktigt moodig!
han har blivit biten i hivudet/ansiktet av en orm o: D.S
här kommer en bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0