Ruubirk!

Hej!

Idag i skolan fick vi åka skridskor eller pulka
men jag hade inte med mig ngt av det xd
och om man skulle vara på isen med skor
var man tvungen att ha en hjälm o:
Så jag hade ingen lust att vara på isen
men sen fick vi uppdrag av EvaKarin (vår lärarinna)
Man skulle gå till en massa ställen och läsa vad det står på dörren
och sen berätta vad det ståg på den till evakarin
Men man hade kul på vägen dt ;D
Matilda höll på att berätta en massa xd
och så hittade vi en ah sak med is på
så Matilda drog bort 2 istappar, och ja ..
HAHAHAHAHAH
Men senare idag drar man till pappa (:
Ska nog ta med min cykel, ifall jag ska börja cykla t skolan
för det tar så enormt mke tid att gå hem ;/
Så få se om Matilda vill börja cykla med mig (a)
har inte så mke mer att säga så
Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0