Roligaste träslöjden ever!


hejhej :)

Skolan var som vanligt förutom allt flumm på träslöjden xd
HAHA, jag och Matilda skrattade hur mke som helst!
fast skäll fick man ju också ..
men man fick väldigt mke sång, skratt, och ja, en maaasssa!
Matilda var a konstig, ho ställde sig och började göra ett konstigt ljud
typ, ooooohhh som en opera sångare eller ngt?
så gick hon runt så tills Anna-Lena sa till henne xdd
men ah, det var kul! ;))

Men just nu så sitter jag själv hemma
för Aaron är med Isac & mamma är i jkp
och ja, alla andra är i skolan eller på jobbet ..
Få se vad som händer idag, om ngn vill vara så kan jag (:
aja, ska nog äta nu eller ah, vi får se xd
Hejd<3

Gullig bild på sofia jag hittade va? :)
Jag så jätte mobbad ut på den bilden så det blev så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0