idag/skolan

heeej !

Sorry att jag inte bloggade igår ..
men jag hade värkligen ingen blogglust
+ att jag var på HG med ah en massa boys,matte & anja
sen så gick jag oh matilda hem och åt, sen simhallen

idaaaag/skolan
idag vet jag värkligen inte vad jag ska göra d;
not good ..
men får la komma på ngt att göra, eller ska jag bara slappa ?
hmm.. slappa låteer ju bra, men nej eller vet nt xd
haha, aja i skolan idag hade vi ngn föreläsning 
jag tror att det handlade om mobbning på nätet
och självkänsla & själförtroende
ah, det höll på i 2 timmar, men jag tkt det var bra eller vad man säger
så jag ska inte klaga på att det höll på länge xd

men om ngn vill vara så säg till eller om ngn vill  hitta på ngt ?! :D
hejd<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; HAHAHA,Aa x'D

2011-02-23 @ 20:45:25
URL: http://sandraabiebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0