Fick äntligen datorn!

hejhej !

Äntligeeeen fick jag datorn ! o:
har väntat ungerfär 2 timmar nu*!
men nu när jag ändå har datorn ska jag inte klaga xd
Förlåt för att jag inte bloggar så mycket längre..
Men aaron har datorn typ 24/7!
ska försöka blogga så mke jag hinner/kan
Det kommer nog inte bli så mke bloggande imon
eller det beror på om jag hinner göra ett kort inlägg
för först ska man till breakdanc, sen kalas för mig
eller & tilda, sen så ska man till mamma och fira henne
fast det blir nog inte fira direkt det blir nog mer feeeest!
och idag är det bara 2 dagar kvar tills man fyller 13,
tonåring you know ;)
men har inte så mke mer att skriva så
Bye<3

Kände för att lägga upp en bild sen förr förra sommarn :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0