Disco todaay! :D

Heeej!

Idag var jag en riktig sömntutta ..
Jag vaknade eller Aaron kom upp till mig 11.30 o:
Men, då blir jag nog inte tjurig, det är ju bra !
Det är ju Disco :D
och då vill man inte ha några tjuriga miner!
Utan då ska man vara glad & Party party oha oha (a)
hehe, men nu kommer ett problem ..
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig ?
kanske ngn som har ett förslag ?
Eller ni kanske inte vet vad jag har i min gadderob xd


Jag tycker att ni ska besöka Matildasblogg , Bara för att hon är bäst :*

Jag får se vad som händer innan man drar till matilda vid 4
för att fixa sig inför discot ;)
Jo, jag ska duscha håret oxå ja!
men vet inte om jag ska sminka mig, förens senare då
för då måste jag ändå ta bort det sen
Hahah, jag får det att låta som ett preoblem (a)
men nu ska jag kolla lite olika bloggar som :
Matildalautner.blogg.se - matilda karttunen
Sandraabiebers.blogg.se - Sandra Nguyen
Nellieberntsson.blogg.se - Nellie Berntsson
Spelplan.blogg.se - Matilda L & Lynne

Heeejdå

Kommentarer
Postat av: lynnesundd

heheh, taacck :D <3

2011-02-17 @ 14:07:48
URL: http://spelplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0