Barnvakt today ;)

Heeeej!

Kom hem från skolan för kanske 10-15 min ?
eller ngt, men skolan var laaaam!
förutom No.n eller vad man nu säger xd
man skulle göra nt grupp arbete
och jag & sandra fick vara tsm :D
Och man skulle bygga något med ärtor & pinnar
Säger "pinnar nu för jag inte kommer på vad det heter"
ah, men det var kulkul!
Jag säger inte vad vi ska bygga, för då kanske ngt härmar?
man vet ju aldrig, och denna iden är ganska svår xd
eller ah tkr jag iaf (a)
- - - -
Senare ska man vara barnvakt åt Jane
om det är nog som vill joyna, så säg till ;)
Haha, får se vad vi ska hitta på
om det är Jane som bestämmer blir det nog mamma pappa barn
eller brabie/Bratz
menmen, hejdå<3


Bellas bild :*
*hon är en duktig fotograf*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0