Afrikansk dans med Sandra xd

Tjoo!

Sitter och kollar på Glee !
heh, det är awesome, om ni vill se så är det på den nya kanal TV11
jag tkr att det är skit bra!
om man nu gillar att kolla på folk som sjunger
som jag gör då xd
och innan vid 7 så ville sandra att jag skulle pröva ngn dans
och hennes mamma & min mamma gick med xd
fats det var bara en massa gamlingar/vuxna
jag & sandra var dom minsta, men de flummigaste
och sen när vi skulle gå in igen efter vi hade gått ut så stank det fis
eller ah ngt annat (a)
 
men nu sitter man & snackar med Ervin & lite med sandra (a)<3
thats nice <3
Godnat/hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: vet inte riktigt, har bara lust att säga något, duvet man måste ju variera sig lite :)

2011-02-23 @ 22:08:18
URL: http://melovewater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0