yooooo (:

Heeey, i know dåligt med uppdatering, har ju vart i jpk (:
skulle lämna Bella oh mamma skulle städa m.m (?) sen så stack vi till A6
som mamma hade bestämt att hon nt skulle till, men om man känner
min mamma så vet man att hon nt kan åka ngn stans utan att kolla in i affärer (a'
Och där köpte man ett par skor! Och så fick man kläder som var för litet från Bella x'D
Man skulle varit med Lynne, men vi kom hem för sent oh så skulle vi grilla
så jag skulle nt hinna för då skulle vi typ bara få vara i 10 minuter ;s
Men imorgon ska man träffa henne, det gillar vi mke !
- ÅH justja skulle ju lägga in bilder från dagen föööölåt ..
men aja de kommer in när jag laddar upp de på datan, när de nu blir .
*Nu har man en egen skateboard*

jajajajojojo, vad jag nt kann komma på saker att skriva om ..
Men det kommer nog snart en massa, som igår (?) xd
sees


Kommentarer
Postat av: lynnesundd

mahahha, nice me skateboard ! :DD <3



2011-04-24 @ 21:40:30
URL: http://spelplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0