TJENA!..

.. snart så kommer Matilda , hoppas jag xd
hon ska nog bara ta på sig sina kläder sminka sig m.m (?)
men man vet ju aldrig hur lång tid det kan ta ;p

HAH, igår kollade jag,Aaron & Victor på Scary Movie 3
Jag trode att den skulle vara jätte läskig, men det var den inte
Fast det tyckte Victor, hn typ satt där och höll händerna för ögonen
och sen när dom skulle borsta tänderna så babblade dom om en massa
och så stog jag utan för sen när dom började gå lite så
hoppade jag fram och "WHAAAAA" boda skrek skiiiit mke och Victor
blev så rädd att han ramlde och låg på golvet och typ "huh, shiiiiit"
ochg så står jag framför dom och skrattar ihjäl mig
men allvarligt deras munnar blev hur stora som helst! o:
aja, nu ska jag kolla massa bloggar och vänta på Matilda ;)
seeeeeeees snaaaaart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0