Tjaa, Tjoo yeah ?! xddd

Tjaao, HAHA vet ni vad ? Nyss var det soligt som fan, och nu börjar det bli svart
om man nu säger så ?!, hah men typ alla moln börjar dra in sig
ah, ni fattar elller .. aja skolan va awesome fast det ska bli ännu
mer awesome med PÅSKLOOOV, hehe blir nog sena kvällar i centrum med matilda
och en massa glada oh goa friends , eller kanske med boyfriend :*)♥
Hihi, men senare blir det att vara med Matilda, det gillar vi eller hur ?
Haha, jag skulle vilja ha en GILLA knapp som på facebook då skulle ni kunna
gilla mina gilla, hahahhahaha jag är på ett konstigt flumm humör (?)
och så är jag lite yr från att jag matilda har snurrat på ngn snurra i skolan
coola vi är vah, ni blir la nt avundsjuka nu vah ?


Sitter och lyssnar på "When your gone" och jag gillar denna menigen mest
"when your gone, the pices of my heart i missing you" påminer mig om hur
7kt mke jag saknar Ervin, asså ganska sjukt vi sågs ju nyss, men ändå .. ♥

är jätte sugen på en ny header, inte att äta men att se på min ser lite trist ut
nu när jag har haft den ganska länge ?! xd
seeeeeeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0