Stackars lilla mig .. ;/ ~xD~

Nämen tjenare allihopa ;) Matilda stack hem för ngn minut sen (?)
Vi körde ngn lek på studsmattan med Izac,Amanda,Anja,Sebbe och Samuel
HAH, vi tjejer ägde ut killarna, det gillar vi eller hur ? ((:
AHAH, somsagt gilla knappen hade suttit bra där (a)
Och efter ett tag när vi hade "host" utklassat dom så gick jag och matte in
och jag började göra nudlar, så sjukt gott, jag tror att jag har förälskat mig ..
Igen , hahahaha ja vad ska jag mer berätta ? hmmmm ..
Jo, ska nog ta och kolla på ALLA avsnitt från första Glee nu, eller snart xD
har lixom nt sett alla program från först ännu, men det ska de bli ändring på
- - - - - - - - - -
jag tkr synd om mig själv, för jag kan nt bli så jätte brun som mamma .. ;/
och jag vill ha bruna oh fina ben i sommar men så klart så ska jag vara
en röd krabba som ligger och solar för att bli brun ..
så om ni ser en stor gående Röd krabba så vet ni vem det är ;$
- - - - - - - -
jo jag fick ju omprov i Historia men jag blev godkänd
*PUUUUUUST*
Jag fick 27 av 38 elr ngt , aja hejdå<3

Glömde att säga att igår var jag oh Ervin vart tsm i 7 månader
~Forever and ever babe :*~


Detta är mitt tvåhundrande inlägg, skills :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0