Shenare stekare ..

.. HAHAH, bara för att jag och Aaron alltid sägr stekare , eller mer "shhteeeekare"
och nu så ringde Matilda oh hon ville snacka lite med mig (?)
Men det är ju kul att hon vill snacka lite, och båda LÄNGTAR tills fredag ;)
DISCO DISCO YEAH YEAH, ÅHHHH VAD JAG LÄNGTAR KAN NT VÄNTA VILL ATT DET SKA VARA FREDA NUNUNUNUNUNUNUNUNUN♥ men det blir det är ju snaart fredag så får tänka så ist ..
Men här får ni ngr oseriösa bilder ...





ja, ehm hehehe ;$

oysan, man få nt räcka ut tungan .. hahahahaha


nu har ni fått ngr oseriösa bilder på mig (?)
hahah, så äre när man flummar mä matilda på msn xdd
Heeeyyydåå <3


Ervin, jag älskar dig du ä bäääääst♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Jaa ;$

Så är det när man heter Destiny Magnusson ...



hihihi älskar dig <33333



2011-04-06 @ 16:59:52
URL: http://matildalautner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0