Rolig sista timmen ~HAHAH~

ÅH, jag hade ju gjort ett långt inlägg med bilder oh allt, sen så ska datan cpa..

Heeeeey, ni sitter man i sängen snackade lite med rijad nyss
men snart måste jag packa för ska träffa soffe oh sandra i tp senare :)
solen har faktiskt skinit ganska mke idag, det gillar vi , eller hur ?
- - - - - -

HHA, sista timmen var fan bäst, jag sandra,soffe & Matilda flummade ihjäl oss
och sen till slut blev "fröken" arg på eller fick ngt ryck ?
HAHA, jag oh matilda fick en massa skäll, men mest Matilda (a'
så matilda fick byta till ett annat rum att sitta oh jobba i xd
oh så stog "fröken" vid mig och då började jag och Sandra skratta ennu mera
oh då blev hon argare, så vi satt nästan hela lektionen med att försöka att nt skratta xd
aja, ses senare hejdå<3

Åh, vad irreterad man kan bli på dig -.-

här kommer failcam bilder :










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0