mean girls 2 [igen] med Matilda :D

Heyy, Matilda kom för ett tag sen oh vi kollade på Mean girls 2
Men den är inte helt färdig ännu, matilda är hemma och äter
så jag passar på att göra inlägg och kolla bloggar så länge ;)
Sen när filmen är fördig om typ 10.20 min (?) så ska vi baka muffins
jag gjorde alldrig det igår så vill göra det idag ist, men vill oxå att
Matilda ska filmen älska mig, vill se om hon oxå blir lika ledsen som jag blev
och om jag börjar gråta även om jag redan har sett den en gång , heh
få se vad som händer mer sen ?
men just nu sitter man hemma själv för pappa och aaron är
på fotbolls träning, dom kommer nóg snart ;)
aja, ses senare, i think :DD

P.S första gången som Matilda ser mean gilrs 2, ni kanske tror att hon har
sett den en annan gång med om man kollar rubriken ;s? xd D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0