Längtaaaaaaar tills man ska vara med bästa vännerna :*)♥

Heej! Skolan va la lika tråkig som vanligt ? ehe, nej nu ska jag nt vara negativa Destiny
men det är ngt med skoldagarna på fredagarna som gör det extra mysiga xd
haha, lite mystiskt nu va ? Längtar värkligen tills man ska vara med Sandra & Sofia!
Kommer att bli såå kul , allvarligt (: Matilda skulle vart med men hon fick nt för
en anledning som jag nt ska ta upp här på bloggen .
heh, men min kamera är hos mamma så ifall ni vill ha bilder får ni cam bilder.
men det gå la bra , eller ? hehe annars blir det inga bilder alls .
men men ifall de går med på att vara på bild så blir det en massa flumm bilder ! :)
 
*

Om ganska många minuter så börjar 90210, as bra igår så vill bara se mer oh mer av det
idag, för att det var ngn som körde bil oh drack sprit samtidigt ;s
och sen så slutar det , bara sådär plötsligt oh det hatar jag när det göt -.
precis närdet spännande kommer *buhuhuh* xd
jaja seeees la sen ? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0