Lamt att vara trött .. AJJÄMENSAN o:

ÅH, det är sååå lamt att vara trött o:
Man bara sitter oh försöker att hålla uppe ögonen ..
plus att man längtar SKIT mke till imorgon , både match oh vara med matilda m.m
okej, vi ska kolla på kosor, men what ever . inte en enda som vill vara social häller .
kul va ? men får la ta och nana nu/snart annars kommer jag aldrig orka
upp imorgon vid nio eller ngt, matilda skulle messa mig på morgonen (;s)
Om jag nu hör mobilen , som jag nt brukar göra (A)
*
Första helgen jag längtar till skolan igen, wierd iknow
men jag vill träffa alla igen oh flumma på lektionerna (;
just live life you know ..
Hoppas att det blir fina dagar nu då, så man kan sola oh götta sig
aja, godnatt alla sötnosar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0