LALALLALALALALALAL

Heeeeej ! :)

Förlåt för dålig uppdatering, men kan nt alltid blogga, men ska försöka !
Nu sitter jag i soffan ny duschad och kollar på "Bachelor" Det är faktiskt riktigt bra, bara för att tilläga (a)
Och nu är det bara en dag kvar till DISCOOOT, Yeeeeeeeey (Y)
Imon blir det , Skolan sen förljer Matilda med mig hem och
 vi kommer att fixa oss tillsammans m.m
Sen så drar man nog till discot, patajar och sen vid halv tio [när det slutar] så drar man till fabben med Matilda,Jenna, Felicia sen får vi se om det blir ngn mer som yojnar ?
HEH, men längtar starkt, ingen då menar jag INGEN få/kommer att förstöra den dagen!
För då så ska jag ha riktigt kul, strunta i alla problem man har, bara tänka på att ha kul!
hehe, aja ska redigera lite bilder nu så ses
P.S my mom is the best mom EVER ♥


*bilden/bilderna som jag redigerar kommer sen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0