HEJSAN!..

.. Nu sitter man ny duschad och kollar en massa bloggar har på
musik och ja sitter och har de gött, har nt kunnat blogga förens nu
p.g.a att jag har varit på en sjukt jobbig breakdans , var i affären
med pappa, sen hoppa i duschen och sen har jag inte hunnit mke mer
eller jo jag & Matilda har bestämt att när hon kommer hem ska vi vara ;*)
Nice, få se vad som händer, säkert en massa flumm  heheheeh

sen så ska man ner och hjälpa pappa med maten ~TAAAACOS~
muuuums säger jag bara !
Och sen så ska jag nog baka muffins, ni vet de är ju tjockis dagen today
hahah, denna veckan har jag inte kännt mig så lat xd
för att i måndags : ute och sprang
Tisdags : fotbolls träning
och idag : breakdansen
och ksk imorgon : vara med broshan på träningen ;)

BILDER PÅ KLÄDERNA OCH SKORNA KOMMER SENARE IDAG *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0