FÖRSTA APRIL!

tjeeeena!

Idag har man varit i Ullared, hittade en massa awesome stuff ;)
men bilder får ni tyvär inte idag, har ingen lust att sitta och vänta på bilder ..
Men sen efter ullared så stack man till varberg och där köpte man 2 par skor ((:
ett par Oranga utomhus forbollsskor, och ett par DC skor
DC skorna kostade 850 :- så jag var när på att nt få dom men sen är jag
smart så jag förhandlade lite med pappa, jag sa att jag kunde betala hälften
och det gick han med på efter han hade frågat lite om jag hade 400 spänn
och sånt så nu sitter man med dom på, så grymt sköna & snygga o; xd
Har ju haft studiedag så det ät värkligen skööööönt!
Jo, vi var i vaberg för att vi skulle till Lisa [faster] och jag skulle köpa
fotbollskor, och så blev det ju ett par till :DD
aja, om ngn vill vara så säg till för jag har lust att gå ner till centrum!
så säg bara till så ja ;)
heeeeejddåååå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0