Dagen (:

Hey, nu sitter man i soffan med familjen , eller en del av familjen (a)
kollade på Talang och smsar med Lynne, oh vet ni vad min cola är godare
än hennes, hehehe bara för att hon säger att hennes är godare xd
- - -- - - -
Idag har jag varit med Elin en liten stund, vi gick upp t tp oh kollade lite
där var det en massa killar plus min kille (:
DE GILLAR VI, RIGHT ?
aja sen stack vi till centrum med familjen och köpte lite saker,
men när vi var i affären så kom hennes mamma så hon var tvungen att sticka.
När vi kom hem så började vi grilla hamburgare och lyssna på musik
Ja , sen så stack jag Aaron oh Lynne till tp oh spelade fotboll
aja, imorgon är det ´påsk så blir att vara med familjen (:
seeeeees


Kommentarer
Postat av: lynnesundd*

fasst, nejj, min cola är helt klart godast ! :o :D <3



heheheh,, har väntat på att du ska uppdatera typ hela dagen :$$$$$ <3

2011-04-22 @ 22:06:38
URL: http://spelplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0