Båt äventyr, både "aj och HHAHA"

Hejsan svejsan (?) Sitter på mitt rum hos mamma med Jane och äter brio & mars
Mums, men var Riktigt sugen på choklad .. hehe ja jag få ju igentligen nt äta
det med SHH , Det ä våran lilla hemlighet höhö, ja de blir ju lätt ~not~

Nu tänkte jag berätta vad som hände när jag, Matilda och Izac var vid sjöarpsjön .
Ja det böejade med att vi alla gjorde lite olika saker vid sjön
sen såg jag en båt [på land] och jag vill så gärna åka ut, så efter ett tag
så åkte vi ut med båten , men det tog inte lång tif innan matte vill hoppa av
men som tur var hade vi nt kommit så långt, men när hon hoppade av
så paddlade jag och Izac med några träd pinnar (?)
och vi skulle till en liten ö, eller om det nu var det, på vägen dit gick de
kanon det gillas, men sen på tillbaka vägen så hände det en massa
jag fick skratt atacker flera gånger och ja vi var nära att ramla av sen
efter 15 minuters svettande på båten så kom vi fram, och Izac hoppade av så
jag stog i den själv [ungefär vid land] sen så drar dom i ett snöre
oh lilla jag ramlar bakåt och slår i höften, jag typ låg oh skrattade med
samtidigt sa "ajajaj hahahaj" och det gillar vi nt ! ..
HAH, så ja det var en liten utflykt på båten, misslyckad blev dagen nt iaf !
love tha day and yesterday strooooong ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0