awesome dag :*

Heeeey cuulingar, dagen har varit awesome, men den kommer att bli mer awesome
eftersom man drar till tp med aaron och oscar [?] oh träffar Lynne :*
Det blir att spela fjuutbööölll, heheh nice som f*n , thihihihi
snackar mä Lynne nu så vi vet när vi ska träffas oh det blir antagligen snart  ..
..hoppas jag iaf, detta blir inte ett långt inlägg märkte ja nu .
för jag har INGET att skriva om ..
Så får se om detta inlägg drar sig mot sitt slut eller om jag ska försöka berätta mer?
*
okey, fick reda på att lynne inte ska spela fotboll , utan jag träffar henne efter
vi har spelat, så n fick jag till lite mer , men ni får bilder från dagen sen
seeeeeeeeeeeees♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0