5/4-11

shha, igentligen orkar/vill jag nt blogga just nu ..
Men jag gör det för eran skull ;)
Träningen var awesome, längesen man tog i såhär, men kände att jag kunde ta i mer
haha , men har JÄTTE ont i fötterna nu , så fåse hur det bli på gympan imon
Men ville att vi skulle möta 98 killarna . Många killar i våran klass / Åviken spelar
där, bla min kille spelar där ♥ Imon skola igen ..
Vet nt vad det är med mig nu, innan Gillade jag skolan nu vill jag skolka 
från den hela tiden, har lixom ingen lust att gå i skolan.
Men vad ska man göra medans alla är hemma då ?
Blääää på skolan just nu, det känns som om vad jag än gör så blire fel ?! xd
vill bara skrika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0